Τέσσερις εύκολοι τρόποι να νικήσεις τη μεσημεριανή υπνηλία

Lifestyle


Δεν είμαστε λίγοι εμείς που λατρεύουμε τον μεσημεριανό ύπνο και θα δίναμε τα πάντα για να τον απολαμβάνουμε όχι μόνο κάθε Σαββατοκύριακο αλλά και τις καθημερινές. Αλλά αντί να συμβαίνει αυτό, τα μεσημέρια κάθε καθημερινής μας βρίσκουν να πίνουμε τον τρίτο καφέ για να συνεχίσουμε τη δουλειά.

Αλλά αν υπάρχουν μερικές μέρες που ακόμη και ο τρίτος καφές δεν είναι αρκετός για να σε ξυπνήσει, παρακάτω θα βρεις τις έξι μεθόδους που μπορείς να χρησιμοποιείς για να νιώθεις γεμάτη ενέργεια το μεσημέρι προς απόγευμα.

Κινήσου

Όλοι γνωρίζουμε ότι «η άσκηση σε γεμίζει ενδορφίνες» και «οι ενδορφίνες σε κάνουν ευτυχισμένη». Σύμφωνα με το Johns Hopkins Medicine, η απελευθέρωση ενδορφινών λόγω της άσκησης μπορεί να δημιουργήσει δραστηριότητα στον εγκέφαλο που μπορεί να σε βοηθήσει να κρατηθείς ξύπνια. Επιπλέον, η άσκηση αυξάνει τη θερμοκρασία του πυρήνα του σώματός σου, η οποία δείχνει στο ρολόι του σώματός σου ότι είναι ξύπνιο.

Δοκίμασε αν δουλεύεις από το σπίτι να κάνεις λίγη γιόγκα ή αν είσαι στο γραφείο απλώς να σηκωθείς και να περπατήσεις. Ό,τι κι αν γίνει, πρέπει να σηκωθείς και να κινηθείς όπως μπορείς για να ξυπνήσεις το σώμα και να πάρεις περισσότερη ενέργεια.

Πιες νερό

Η αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει διάφορα προβλήματα: πονοκεφάλους, κακοσμία του στόματος και –φυσικά– κόπωση. Σύμφωνα με το Healthline, το να μην πίνεις αρκετό νερό μπορεί να προκαλέσει κόπωση, επειδή η αφυδάτωση οδηγεί σε λιγότερη ροή αίματος στον εγκέφαλό σου, προκαλώντας υπνηλία.

Μερικές μελέτες έχουν δείξει μάλιστα ότι ακόμη και η ήπια αφυδάτωση μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη διάθεση.

Βγες έξω

Μπορεί να μην είναι εύκολο να φύγεις για λίγο από τον χώρο εργασίας σου αλλά αν είναι εφικτό προσπάθησέ το και θα δεις την αλλαγή στη διάθεσή σου. Αν δεν μπορείς να πας για έναν μικρό περίπατο μπορείς απλά να βγεις στο μπαλκόνι.

Εκτός από μια ωραία αλλαγή του σκηνικού από το γραφείο σου, το Business Insider ανέφερε ότι το να περνάς χρόνο έξω μπορεί να σε βοηθήσει να νικήσεις τα αισθήματα κούρασης και να αυξήσεις τα επίπεδα σεροτονίνης χάρη στη βιταμίνη D. Το να περνάς χρόνο στη φύση έχει επίσης αποδειχθεί ότι βοηθά στη συγκέντρωση.

Φάε ενα σνακ…

…αλλά όχι οποιοδήποτε σνακ. Κατανάλωσε σύνθετους υδατάνθρακες όπως πλιγούρι βρώμης, γλυκοπατάτες και φασόλια σε συνδυασμό με πρωτεΐνες όπως τυρί, ξηρούς καρπούς ή βραστά αυγά. Αυτά τα θρεπτικά σνακ θα σε κρατήσουν χορτάτη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, που σημαίνει ότι θα τροφοδοτήσουν το σώμα σου με καύσιμα για το υπόλοιπο της εργάσιμης ημέρας.

Διαβάστε επίσης:

Μπορεί η ευγένεια σε μια σχέση να προκαλεί περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει;

Γιατί ο Μάϊος είναι ο καλύτερος μήνας για διακοπές
 

Πηγή: www.savoirville.gr



Skai News