Χρειάζομαι λογότυπο!

Τεχνολογία

Το λογότυπό μας είναι η ταυτότητά μας. Δεν είναι τόσο απλό να είναι «απλό» και είναι κακό να είναι σύνθετο.

Τι σημαίνει «ΕΧΩ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ»

Ας υποθέσουμε πως είσαι μουσικός. Κάθε φορά που παίζεις ή δημιουργείς ένα μουσικό κομμάτι, το πιθανότερο είναι να λες βαθιά μέσα σου: «Αναρωτιέμαι τι θα σκεφτόταν ο Sting (αδυναμίες είναι αυτές) αν άκουγε αυτό που έγραψα;» ή αν ήσουν πυγμάχος θα αναρωτιόσουνα «τι θα έλεγε ο Muhammad Ali για το «κροσέ» σου…» Ότι είναι οι δύο παραπάνω στον τομέα τους, είναι και ο Paul Rand στο design και κυρίως στην λύση που προσφέρει το market design. «Τι θα σκεφτόταν λοιπόν ο Paul Rand αν έβλεπε το λογότυπο που σχεδίασα;» θα ήταν η βαθύτερη ερώτηση μας!

Μέχρι το τέλος αυτής της ανάρτησης ελπίζουμε ότι θα ξέρετε με σιγουριά αν ο Paul Rand θα ενέκρινε ή θα απέρριπτε τελικά το λογότυπό σας

Ο Paul Rand, ήταν πολύ γνωστός για τα εταιρικά του σχέδια  αλλά κυρίως για την αντίληψή του περί λογοτύπων. Μην ξεχνάμε πως ήταν υπεύθυνος για τη δημιουργία λογοτύπων στα μεγαλύτερα brands όπως για την IBM, την UPS, την Enron, την Morningstar, Inc., την Westinghouse, το ABC, και την NeXT του Steve Jobs.

Για την ιστορία:

O Steve Jobs λοιπόν, προσέλαβε τον Paul Rand για να σχεδιάσει το λογότυπο της NeXT για $100.000.

Ο Rand, του απάντησε πως θα έχει μόνο μια επιλογή από ένα δείγμα. Όταν ο Jobs του ζήτησε περισσότερα δείγματα για να μπορέσει να διαλέξει, ο Ραντ του είπε ορθά- κοφτά: «Εγώ θα σου προσφέρω μια λύση στο πρόβλημά σου και θα με πληρώσεις είτε σου κάνει είτε δεν σου κάνει. Αν θέλεις περισσότερες επιλογές καλό είναι να πας σε κάποιον άλλον»

Λίγο καιρό αργότερα ο Ραντ επέστρεψε με ένα φυλλάδιο 100 σελίδων. Είχε συμπεριλάβει ακόμα και την ακριβή γωνία θέασης του λογοτύπου(28 °) καθώς και ένα νέο όνομα της εταιρείας, NeXT.

Όπως καταλαβαίνετε, η δουλειά έγινε και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία (άσχετα εάν η NeXT δεν προχώρησε).

Διαβάστε την συνέχεια Χρειάζομαι λογότυπο!